вторник, 11 июня 2013 г.

Модуль 2-3

Вівторок


Цей модуль допоміг мені зрозуміти роль ключового питання, тематичних  та змістових  питань. Зрозуміла необхідність чітко формулювати питання для учнів, вчити їх правильно будувати  ключові, тематичні та змістові питання  і спонукати до творчої діяльності. Усвідомила,що дослідницькі навчальні проекти розвивають необхідні навички дітей у 21 столітті, а саме: комунікативні уміння й навички, навички критичного мислення, уміння аналізувати, робити певні висновки, обгрунтовувати їх.Сьогодні на заняттях  ми обговорювали обрані теми, а саме: чому ми обрали саме цю тему, як ми думаємо використовувати ІКТ у даній роботі, і як проекти, що розроблятимуться учнями, будуть співвідноситися з реальним світом та їх життям. Проаналізували вимоги державних освітніх стандартів та програм, що відповідають обраній темі, визначали навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та спрямовані на формування навичок мислення 21 століття.

Комментариев нет:

Отправить комментарий